niedziela, 13 lipca 2014

Pędzelek 150 MAC

Opis producenta: Gęsty, pełny pędzel do nakładania i rozprowadzania sypkiego pudru na twarzy i ciele. Produkt szczególnie nadaje się do aplikacji różu, dzięki swoim miękkim włóknom, które tworzą okrągły kształt. Profesjonalne pędzle M.A.C. są rzeźbione ręcznie i tworzone z najlepszej jakości materiałów. 



Moja opinia: Od dawna przymierzałam się do kupna pędzla z firmy MAC. Kupiłam go w USA i mimo wysokie ceny warto go kupić, sprawdza się doskonale! Mój ulubieniec. Używam go do pudru sypkiego i doskonale rozprowadza się nim podkład.
Włosie: miękkie, nie podrażnia skóry.



Ocena: 10/10
Cena: ok. 200zł

Czy miałyście pędzle firmy MAC, polecacie? :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam jeszcze pędzli MAC`a, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć jakiś pędzel tej firmy,ale ceny...kosmos

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pędzli tej firmy :) Może w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi ulubieńce to obecnie pędzle Zoeva i zupełnie straciłam zainteresowanie MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, za tą cenę bym nie kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałąm nigdy takich pędzli, są iestety dla mnie za drogię i puki co na takie sobie nie pozwole.
    Ale wiele dobrego onim słyszałam.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego pędzla tej marki i raczej zostanę wierna Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tych pędzli ale może kiedyś, ta cena odstrasza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś się skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń