czwartek, 27 sierpnia 2015

Pierwszy wygrany swop

Jakiś czas temu wspominałam Wam o stronie Dresscloud i zapraszałam do założenia tam konta.
Dzisiaj mogę pochwalić się pierwszym wygranym swopem na DC. Cieszę się z niego niezmiernie.. Podczas licytowania marzył mi się i miałam cichą nadzieję, że uda się go zdobyć. :D Dzisiaj w końcu jest mój :) 




 W jego skład wchodzi:
*Krem do rąk Yves Rocher
*Odżywka do włosów Garnier Ultra Doux
*Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais
*Mydełko
Cała zawartość podoba mi się i mam nadzieję, że wszystkie produkty się u mnie sprawdzą.    Żółte cudowności  <3
Po otwarciu swopa unosił się cudowny zapach, o którym dziewczyny pisały i sama byłam go bardzo ciekawa.. Mogę stwierdzić, że pachnie cudownie, sama przyjemność.. :)






A ja zapraszam Was wszystkich jeszcze raz do założenia konta na Dresscloud. Wszystko jest całkowicie darmowe i po dłuższej obecności na DC doczekamy się w końcu swojej małej nagrody.. :)
Jeśli jesteście chętne do założenia konta proszę o zarejestrowanie się z mojego linku 

Z góry dziękuję i do zobaczenia na DC! :)) 

78 komentarzy:

  1. Miałam tam kiedyś konto, ale jakoś mi się znudziło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wejdz na strone i poznaj, może akurat się spodoba. Jeśli tak to polecam założyć konto, a w razie jakiś pytań możesz pisać to chętnie odpowiem. :D

      Usuń
  3. Gratuluję Ci nagrody :) Kiedyś się w końcu zmotywuję i założę tam konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Ja jeszcze nie trafiłam na swop który by mnie zachęcił... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ,że się udało kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :) też mam tam konto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dziś nie wiedziałam o istnieniu tej strony, a teraz czytam już drugiego posta na jej temat :) Nawet założyłam przed chwilą konto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam na DC i dziękuję za założenie konta z mojego linku :*
      W razie pytań możesz pytać :D

      Usuń
  9. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :o) ale widzę, że mam braki w tego typu portalach :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bedac w Polsce udzielalam sie na tej stronce, ale jednak mnie nic nie udalo sie wygrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strony nie znam. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :) Świetne produkty :) Też mam tam stronę :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej strony. Gratuluję, miło dostać taki prezent, tym bardziej zasłużony. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że istnieje taka stronka, z ciekawości zobaczę co i jak na niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo wahałam się do założenia tam konta, a teraz bardzo mnie wciągnęła ta stronka :D

      Usuń
  16. Gratuluje !;*
    i zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego portalu, ale gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam tam jeszcze konta, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, uwielbiam te odżywkę Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem czy polubisz żel LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zupełnie nie znam tego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Bardzo lubię tą odżywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny łup gratuluję, chyba mam konto na tej stronce ale ciągły brak czasu mnie dobija :-S

    OdpowiedzUsuń
  24. Strony nie znam, ale na-pewno tam zajrzę :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje, miałam kiedyś tę odzywkę z Garnier, była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :) ja kiedyś zarejestrowałam się na tej stronie, ale szybko mi się znudziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie GRATULUJĘ i życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam nawet, że istnieje taka stronka ;) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wygrana, gratuluje :) Muszę zajrzeć na tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje :* Ja mam profil tam od jakoś już roku i ostatnio udało mi się wygrać już 3 swopa. :) Ja jestem totalnie uzależniona od DC i nie ma dnia ym tam nie weszła. :)
    Obserwuje :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej :) Pierwszy raz słyszę o tej stronie, zaraz ją sobie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam tam konto :) gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze słyszę chyba o tej stronce, ciekawy zestaw wygrałaś

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Może i mi się kiedyś uda coś wygrać;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nadal czekam na swoją wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw na plus :) za ile go wylicytowałaś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. gratulacje ;) też chyba zacznę przygodę z tą stroną

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam tam konta, a wygrana - taka letnia poprzez kolorki! Bardzo słoneczna i rozweselająca! :-)

    OdpowiedzUsuń