wtorek, 16 maja 2017

NOWOŚCI Maja

Cześć! Mimo, że miesiąc maj trwa dalej i w końcu cieszy nas piękną pogodą, to u mnie kosmetycznych zakupów nie ma końca. Moje półeczki przyjęły dosyć sporo nowości, a jakich dokładnie? Zapraszam do posta! ;)

Niespełna tydzień temu dotarły do mnie widocznie poniżej wspaniałości. Część z nich to sprawdzone kosmetyki, druga natomiast to totalne nowości, które z chęcią będę testowała. 
<3 Uwielbiam kremy do rąk EOS, jak i również balsamy do ust. Oba te kosmetyki odpowiednio nawilżają dłonie-usta, a dodatkowo ich malutkie opakowania bez problemu znajdą swoje miejsce w torebce. (EOS w czarnym opakowaniu to dla mnie totalna nowość).
<3 Żele antybakteryjne Bath&Body Works to produkt, bez którego nie ruszam się z domu. Ten malutki żel idealnie dezynfekuje dłonie, a dodatkowo pięknie pachnie - zapachy do wyboru do kolorku i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. 
<3 Mgiełka do ciała i balsam Victoria's Secret - ledwo otwarłam te produkty, a już zakochałam się w tym zapachu.. Jest piękny i musicie uwierzyć mi na słowo. Całkiem intensywny, ale nie duszący, czy drażniący. Dzięki intensywności jest również trwały.
<3 Dezodorant w sztyfcie Tom's - w pełni naturalny produkt, który dobrze chroni przed potem.
Moja gromadka balsamów do ust EOS. Tutaj również balsam w sztyfcie. 
Skorzystałam również z promocji w drogerii Hebe "-40% na pielęgnacje twarzy" oraz z promocji w drogerii Rossmann. Produktów do twarzy nigdy za wiele, a tutaj prawie sami ulubieńcy. 

Promocja w Hebe oraz Rossmann.

Pierwsza wizyta w Hebe oraz Rossmannie. Co wpadło do koszyka?
<3 Płyn micelarny Garnier oraz dwufazowy płyn Ziaja. Oba produkty wcześniej już sprawdzone. Dobrze radzą sobie z demakijażem oraz nie szczypią w oczy, co jest dla mnie bardzo ważne. 
<3 Emulsja do twarzy Alterra - wspaniały produkt, który dorwałam w cenie na do widzenia. Bardzo delikatnie myje/oczyszcza twarz, dodatkowo ją nawilżając.
<3 Sprawdzony peeling Perfecta.
<3 Tonik Ziaja - uwielbiam nim odświeżać swoją twarz. Nie zapycha, nie podrażnia, a  dodatkowo kosztuje wręcz grosze. 


Druga wizyta Hebe/Rossmann.
<3 Żele Isana - mają piękne zapachy, które umilają samą kąpiel. Dobrze się pienią, są wydajne, a ich cena jest niewielka. Chciałabym wypróbować dosłownie każdą wersję tych żeli.
<3 Mleczko do demakijażu.
<3 Krem do twarzy Soraya / AA. 

















Czy znacie produkty, z moich nowości maja? :) 
Jeśli tak, to które? 
Pozdrawiam!♥

13 komentarzy:

  1. Widzę, że jesteś fanką EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :) Planuje wybrać się do Hebe, aby skorzystać z tych promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O większości Twoich nowości nigdy o nim nie słyszałam. Jednak bardzo lubię na przykład Isanę i coś czuję, że też muszę niebawem skusić się na jakieś nowości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio w hebe kupiłam tylko dwa kosmetyki :) Olejek do demakijażu i peeling enzymatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre mam w zapasach, najbardziej ciekawi mnie emulsja Alterry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty upolowałaś :) Najbardziej zainteresowały mnie żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dwufazowy płyn i tonik ogórkowy Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ciekawych nowości. Uwielbiam żele pod prysznic z Isany.
    :*

    OdpowiedzUsuń