piątek, 29 maja 2015

Otulmy się zapachem...


PINK GRAPEFRUIT
Zapakowany wosk pachniał świeżo, owocowo i miałam nadzieję, że będzie tak również po jego odpaleniu. Faktycznie tak też było... Unosiła się bardzo słodka woń soczystego grapefruita. Zapach utrzymuje się dosyć długo w pomieszczeniu, jest także intensywny, jednak to sama przyjemność dla noska. Na lato będzie idealny, szczególnie dla tych, co lubią takie cytruskowe aromaty! 
SOFT BLANKET
Nie ma co dużo mówić o tym zapachu.. Jednym słowem, słodki i świeży. Uroczy misiaczek na opakowaniu oraz otujający zapach, który po odpaleniu pozwala nam się zrelaksować! Producent zapewnia nas o mieszance zapachu cytrusów, wanilii i zostało to idealnie trafione. Właśnie takie nuty wyczuwam. Jednak wosk ten wydaje się taki niepozorny, a jest strasznie intensywny. Nie każdemu będzie odpowiadał taki zapach, lecz mimo wszystko po kilku minutach czujemy tą woń w całym pokoju.. Znajdziemy plusy i minusy. :) 
RED RASPBERRY
Na koniec najlepsze cudo :D Idealny zapach dojrzałej, soczystej maliny. Słodki, apetyczny momentami może przypominać nam malinowy dżemik, który chcemy zjeść. :D Jak na razie lubię go najczęściej odpalać, a sama woń unosi się w moim pokoju przez długi czas. Przez cały ten czas, mogłam zdecydowanie poczuć lato. :)

Znacie te zapachy?
 Jakie najbardziej lubicie i najczęściej odpalacie?


Pozdrawiam. :)

Zachęcam do komentowania i obserwowania :) 

47 komentarzy:

  1. Nie ,znam tych miałam inny wosk. bardzo fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy powyższych zapachów ale ostatnio często palę champaca blossom, zapraszam do mnie na recenzję;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego wosku wolę świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soft blanked na bank by mi się spodobał :) Oj przydałaby mi się taka chwila relaksu teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soft Blanket miałam i głowa mnie bolała jak go odpalałam. Bardzo, bardzo, bardzo intensywny. Miałam wosk, a wiem, że świeczki są mniej intensywne, więc pewnie to byłaby taka wersja "lajt". :) Sam w sobie zapach jest przyjemny. Moim jednak faworytem jest Beach Walk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach soft blanket jest rewelacyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten z misiaczkiem:d
    Poklikałabyś w linki w moim poście?http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/05/ubrania-dressgal-zawartosc-paczki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Soft blanket mam i bardzo lubię, reszty nie znam ale ja lubię tego typu zapachy więc pewnie przy okazji wpadną do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wszystkie najbardziej różowy lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Soft Blanket - dla mnie jeden z najlepszych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na wiosnę mam ochotę na świeżość i takowe zapachy. Uwielbiam grejpfrutowe wonie, dlatego z tych prezentowanych przez Ciebie YC skusiłabym się najchętniej właśnie na grejpfruta. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Soft Blanket dla mnie taki sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Soft Blanket uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wszystkie trzy zapachy ;) owocowe uwielbiam bo jestem fanką owocowych zapachów, a miś wbrew wszelkim zachwytom wcale mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jeszcze tych zapachów, ale to malinowe cudo najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Soft Blanket to mój totalny ulubieniec! Kocham <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej trójeczki, ale kusząco się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana pytałaś jak zdobyć kartę z sephory na DC
    Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj :
    http://dresscloud.pl/babble-box/thread.php?cat=3&id=3124
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych zapachów, woski jakoś mnie do tej pory nie kusiły, ale malinka i grapefruit muszą być super :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. OD dłuższego zcasu myśle o zakupie tych cudnych, pachnących wosków!
    Świetna recenzja, chyba w końcu się skuszę!
    Dodaję do OBS i zapraszam do siebie:
    dastiina.blogspot.com

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego, ale... chce wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszystkie 3 zapachy <3 cudowne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Raspberry to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba wszystkie trzy zapachy mnie ciekawią, od zawsze zastanawiałam się jak pachnie wosk z miśkiem, nigdy nie miałam okazji powąchać, wciąż mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze już tak kilka miesięcy zamawiam te woski, słyszałam o tym z misiem i jest na mojej liście. W końcu zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tych jeszcze nie miałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tych miałam Soft Blanket :) Myślę, ze pozostała dwójka też by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam :)
    Zapraszam na rozdanie! :)
    http://gabissxv.blogspot.com/2015/06/rozdanie-0306-1707.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tych akurat nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Grejpfrutowy brałabym w ciemno ) uwielbiam ten zapach ;) i smak grejpfruta też ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tych znam tylko Soft blanket i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej mam ochotę na soft blanket, byłam przekonana że mam go w swoich zbiorach, a niestety przeżyłam małe rozczarowanie grzebiąc w pudełku z woskami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że SOFT BLANKET bardzo bym polubiła. =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam grejpfruta i malinę i były całkiem fajne chociaż nie zachwyciły mnie na tyle, abym miała chęć do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Grapefruita mam i lubię, ciekawi mnie malinka jeszcze, bo misiaczka jakoś nie wyczuwam :[

    OdpowiedzUsuń
  36. Grejpfrut jest boski :) Właśnie się o tym przekonałam na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę.. Nigdy nie miałam tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niedługo planuję kupić pierwszy wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój ulubiony to Soft Blanket, idealny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. niestety nie znam żadnego z przedstawionych zapachów ale zaintrygował mnie SOFT BLANKET. Dopiero zaczynam przygodę z woskami. Na początek kupiłam sobie kilka tańszych wosków i jeden o zapachu "bawełny" nawet jest przyjemny. Dostałam też w prezencie kilka samplerów YC i dotychczas tylko jeden z nich skradł mi serce - Bay Leaf Wreath

    OdpowiedzUsuń